Dator support och läkarbesök

Usch vad jag har negligerat bloggen nu, allt vart lite upp och ner när Barbie intog min tillvaro med storm! Vi har spenderat några intensiva dygn tillsmmans med diverse IT support per telefon, mest Klas Håkan på Sonym vad skulle jag gjort utan dig? Vid ett samtal mötes jag sitället av någon målbrotts Willian, han kunde absolut inte mäta sig med Klas Håkan! William tycktes vara mer av ett frågetecken än vad jag var, sjukt jobbigt..

-vadå, vad var problemet?
-ja, det var ju rätt mycket som jag precis berättade..ska jag ta allt igne eller?
-ja, eller vänta en stund..
-okej..?
-tack för att du väntade
-visst
-vad var problemet sa du?
- ja alltså.. finns inte Klas Håkan där?
- har problemet löst sig nu?
-nej..

och så där höll det på.. men Klas Håkan gled in och räddade dagen och nu känner jag att barbie och jag går en ljus framtid till mötes. Så nu kära läsare, ska det bli bättringen med uppdateringarna!

Till att börja med så måste ni ju få veta det senaste angående den där pluppen ni vet..(finnen som inte är en finne, and so on.. bläddra bakåt om detta tycks ologiskt..)
Imorgon gäller det alltså, då ahr jag fått mig min trdje tid i ordningen tror jag attd et är, och än så länge har jag inte flytt stan. så vem vet, det kanske äntligen blir av. Dock har jag inte kommit ihåg att hämta ut mitt speciellt utskrivna emla plåster som jag fått eftersom jag är rädd för nålsticket till bedövningsputanm så vi får väl se i vad för slags kalabalik förmiddagen slutar i.

Visserligen sitter jag ju här i denna sena timma, vilket inte bådar gott för en tidig morgon, men så går det när man har en massa intervjuer till c-uppsattsen att transkribera, och inte kunde jag med gott samvete gå och lägga mig ännu en kväll utan att ha skrivit något till er.

Fortsättning följer imorgon.. ;)