Home Improvement

jag höll nästan på att glömma en sak. Jag lovade tre-barns-mamman-med-fyra-barn-Annika att följa upp om det var möjligt att även använda toalettstolen som lampknapp. Svaret är ja.
Elektrikern var här och fixade lite i min boning, varpå jag var tvungen att fråga. Vänligt nog tog hans sig en titt på min WC och konstaterade att visst kan man det. Allt går. Det skulle behövas dra lite el här och var, och eftersom det är vatten inblandat så blir det kanske aningen kompliserat, men allt går.

Vetskapen om detta har nu lugnat mig och jag känner inte längre samma frustration av en icke multifunktionell toalett. Nu är det nämligen mitt val att INTE ha en sån. Fick nämligen delarationen i samma veva, och det var ju en mindre angenämn upplevelse.

Nästa år kanskse.

Men det är i alla fall en tröst att veta att någonstans i något hem har jag kanske inspirerat någon till lite homeimprovement.

Känns fint.
#1 - - Faster:

Jag har inte fått min deklaration ännu - men den kanske inspirerar till ett dass med stearinljus!