Nu är jag HEMMA igen!!

Okeeeej miina käraste läsare, jag har återvänt från Chanels förlovade land, det vill säga Paris!
Jag har såå mycket att berätta men nu är det mycket sent och jag har en hund osm ålar sig på tangentbordet, det kan bli svårt det här alltså.. Men efter en godnatts sömn så ska jag berätta om hur vi gled in på presidenten av Palestinas hotel, dock bode vi själva i en lägenhet där toaletten lucktade kattlåda. Vi var även på gayclub för första gången någonsin (det var ju en upplevelse haha), shoppade på Hermés och Chanel, strosade runt i Parisiska parker, åt fantastisk mat och bakelser i mängder.

Det har helt enkelt varit en intensiv vecka och nu är allt ett virrvarr i huvuddet som skall redas ut inom kort tills dess ska jag ta igen lite förlorad mys tid med min älskade pitbulle!

Aurevoir (uttalas orvar)
#1 - - Skinkan:

Hej, Bea här! Vad kul att ni haft det så kul :D hur går det med uppsatsen? Ska bli roligt att höra allt ni varit med om sen :D



Skrev du medvetet "Pittbulle".... HAHHAHA asså jag kan inte sluta skratta... Om du kommer säga pittbulle i min närhet till simba kan jag lova att jag inte kommer kunna säga ett ord mer efter det på en timme eftersom jag kommer ligga på golvet i kramper :D



Puss

#2 - - fille:

vad rolig DU är! visst var det med flit, är han inte enliten piitbulle så säg? =)

#3 - - mosterli:

uttalas: åååårrrrvoaaaa - så det så!