The deed has been done

20110404508 (MMS)

vet inte hur bra det syns här, men så här ser det alltså ut nu från och med klockan 10.28 idag. Jag har alltså gått på min inboaked tid och äntligen tagit bort denm min plupp. Jag hoppade varken in i duschen eller flydde landet, utan jag åkte och blev lite massakerad, alldeles frivilligt. Ärligt talat så gick det rätt bra faktiskt, jag kände ingenting av vad dom gjorde, förutom den hemska behövningsnålen så klart.. Fast det var faktiskt ett tillfälle då jag kände tråden som han sydde med snudda min näsa, det var hemskt.. får då försod jag att dom höll på att göra något hemskt med mig, det vill säga att dom sydde i mig som om jag våre något slags brdederi?! Usch, mycket ska man tåla, men nu är det klart. Och dom var faktiskt super trevliga som vanligt på Capio Access Solna!

#1 - - mosterli:

Härligt!!! Skönt att den är borta =) Hoppas nu det inte var några klåpare du var hos.... det där ska inte synas alls sen. Bra gjort Fille =)