Félicia försvann..

Jag skulle kunna sitta här och berätta om att jag ska åka till Paris om två veckor. Och därför ska gå och fixa mina naglar imorgon hos min fantastiska Sandra. Hon ska göra fransk (såklart) manikyr med eiffeltorn på. Det finns även mycket annat fantastiskt i livet att skriva om och att glädjas åt. Till exempel att jag har en rosa dator som heter Barbie, att jag bor i ett vackert hem, att jag har den tyngsta hunden som satt sina tassar på detta klot, att jag har dom finaste vänner man kan tänka sig.

Det finns även mycket kul att skratta åt, som till exempel sura gubbar som skäller ut en på bussen då man placerat sin väska på det tomma sättet brevid sig, detta då han med sitt SL-kort faktiskt inte betalat för att den skulle sitta där, "det här är faktiskt inte en bagagevagn" sa han och satte sig demonstrativ på väskan.

 

Livet bjuder på mycket och är egentligen på det hela rätt så underbart, men så känns det inte idag.

Jag skulle alltså kunna skriva om allt detta och mycket mer, men det vill jag inte, inte idag.

 

Félicia betyder "the happy one", vilket för det mesta brukar stämma. Men jag har även ännu ett namn, Melaine som när jag slog upp det kort och gott betydde "black". Idag heter jag nog Melaine mer än Félicia.

Det är sällan jag inte heter Félicia, men just idag är nog en sådan sällsynt dag.

 

Får se vem jag är när jag vaknar imorgon istället..

#1 - - Anonym:

Du kan vakna upp som precis vem som helst. Den du vill vara.

Jag vaknade upp som en olycklig Jajja Idag. Men nu är jag Stickan. Glad. Och jag kommer till dig snart, Sickan

<3

#2 - - Anonym:

tack min underbara vän