Im a blogger, yes I am

Ok, jag har aldrig bloggat eller läst någon sådan för den delen heller, det var väl typ här om dan som det gick upp för mig vad det ens var.. Så om det finns några särskilda regler eller former för hur det hela ska gå till så vet jag inget om dom MEN det gör inget för det är ju som sagt enligt fille, det vill säga jag har inte fel och jag gör inte fel inte ens då jag har fel alltså. Så nu var min ödmjuka introduktion avklarad i alla fall..

Egentligen kan jag ju passa på att dra av tacktalet redan nu så att jag inte glömmer det sen för "mest framgångsrika blogg" (eller vad det nu kan tänkas heta, huvudsaken är i alla fall att den går till mig).

DET KOM SÅ OVÄNTAT DET HÄR, OJ, JAG SKULLE VILJA BÖRJA MED ATT TACKA MIN FAMILJ I ALLA DESS FÖRGRENINGAR DET VILL SÄGA HEL, HALV, STYV OCH FOSTER SYSKON, FÖRÄLDRAR BÅDE PÅ JORDEN OCH I HIMELEN FÖR ATT NI HJÄLPT GÖRA MIG TILL DEN JAG ÄR. VILL FÖRESETEN TACKA ALLA ANOR SOM LEDER ÄNDA TILLBAKA TILL KARL DEN STORE. JAG VILL TACKA MIN UNDERBARA HUND FÖR ATT HAN ÄR DEN HAN ÄR OCH ALLTID FÅR MIG ATT LE OCH BLI VARM I HJÄRTAT D¨JAG TÄNKER PÅ HAN. VILL TACKA MIN ROOMIE OCH UNDERBARA VÄN VICKY FÖR ATT BLAND ANNAT HA KLÄCKT DENNA FANTASTISKA IDÉ OM ATT JAG SKULLE BLOGGA. VILL TACKA MIN HUNDVAKT OCH SÅLEDES MIN RÄDDARE I NÖDEN ANNA FÖR ATT KOMMIT PÅ MITT BRAIGA BLOGGNAMN, DÅ HON HELT SANNINGSENLIGT PÅPEKADE ATT ALLT ÄR JU ENLIGT MIG! (HAHA) SJÄLVKLART VILL JAG JU ÄVEN TACKA DEN FANTASTISKA KATY DÅ HON STYRT UPP DEN BLOGG ÅT MIG EFTERSOM JAG SOM BEKANT ÄR FRÄMMANDE FÖR DEN VÄRLD (SOM JAG NU ÄMNAR HÄRSKA). kORT OCH GOTT VILL JAG TACKA ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR SOM FÖRGYLLER MITT LIV DAGLIGEN.
SIST MEN INTE MINST VILL JAG JU ÄVEN TACKA THE US and THE A!

ja, det var väl det då..mm, det känns ju bra det här, ska nog bli kul..
#1 - - Katayun:

Wihooo! New blog!

#2 - - Fatou:

Best speach ever!