Strumpor har aldrig varit min grej. Känns ...

20110226386 (MMS)

Strumpor har aldrig varit min grej. Känns helt onödigt att lägga pengar på, det är inte ett plagg som varken syns särskilt mycket eller är värst snyggt. Föresten är dom ju som tändare i alla fall, dom bara finns och dyker upp i lådan utan att man själv har köpt dom. Fråga mig inte hur det funkar för det är i sanning ett mysterium. Jag vet bara ATT det funkar, för jag har i alla fall aldrig på mina 25 år köpt några strumpor men icke desto mindre är lådan full och strumplös har jag minsann aldrig gått. Och då och då händer det att jag får mig en strumpsponsor som alltså inte stödjer min teori och tycker jag är knäpp som inte köper strumpor?! Jag däremot vägrar och håller fast vid min övertygelse om denna kosmiska lag. Det leder då i sin tur till att dessa strumpkonsumerare även sponsrar mig, om det är utav snällhet, frustration eller typ medlidande vet jag inte, men hur som helst hjälper dom att bekräfta min teori..! 
Idag fick jag faktiskt ett riktigt fint tillskott i strumplådan av min strumpkonsumerande vän Anna, tack!

#1 - - Faster:

Det är alltså till din byrålåda alla tvättmaskiner har sin hemliga länk! Intressant - var så vänlig och meddela mig när den svarta med extra mjuk kant dyker upp där.

#2 - - Katayun:

Woooow, royal strumpor dessutom!!!!!

#3 - - Jajja:

LÖGNARE! Du köpte typ tre par strumpor i vintras! Strax innan Jul!

Och det är pga frustration som jag köper strumpor till dig. Du kan inte går omkring i urtvättade, gråa, noppriga, fula strumpor som man inte vet om dem är ut-och-in eller in-och-ut.

Men jag gillar att köpa strumpor till dig ;)

Pyss

#4 - - fille:

haha kära faste, ska göra det!



anna, de där två paren räknades inte för det var ju inga vanäiga, det var snowboardstrumpor aka survival kit i smålandsvildmarker då det var 25minus ute..



royalis the way to go.. =)