tyngaste naglarna

20110224371 (MMS)

nu har jag varit ock blivit beatifyied igen hos sandra, tyngaste naglarna som den kvinan åstadkommer. Försökte lägga upp en fin liten bild här och leka proffsigmen nja..naglaran syns väl typ inte, fast jag orkar faktiskt inte bry mig. Jag är en såndär som vill ha omedelbar behovstilfredställelse och HATAR att vänta på någonting gott! så d får va en sån bild, men ta mitt ord för det(vart det där engelsk grammatik nu eller?), dom är fina. Än är inte dagen projekt klara, ska iväg till doktorn nu och ta bort ett födelsemärke i ögonbrynet typ, som alla alltid mistar för en finne, det räcker nu. Men nålrädd som jag är sitter jag här och bloggar(?!)när jag egentligen redan skulle gått ut genom dörren.. fast det löser sig nog det med det gäller bara att förekomma dom, det är inte JAG som är sen, det är DOM som tagit fel på tid heter det. Det funkade sist också "Hej jag hade tid här klockan 12.30" egentligen var det ju 11.45.. "Javisst, ehm..ska kolla..eller oj här stog det 11.45..? jag får nog kolla med doktorn.." Det är här det gäller att ha pokerface "jaså, ja gör du det för det var 12.30 och jag har inte tid sen." Inga problem.