..och så gick det..

så..nu har jag vart hos doktorn alltså, och min tktik funkade ju rätt bra..

-Hej jag hade tid kl.14.30
-Nej 14.10 var det.
-14.30 hade jag fått, då måste ni ha skrivit fel
-Nej det står 14.10 här
-14.30
-14.10
-nej, 14.30
-14.10 var det
-ja, fast jag hade ju faktiskt fått 14.30 så då måste det ju ha blivit något fel någonstans och jag vill ju inte ha åkt hit i önödan?
-ja..nä det är ju klart, jo men ja gska kolla med doktorn om det går bra, fast det gör det nog..sitt ner och vänta..


Inga problem.

Jag trodde ju att jag skulle ta bort denna missförstådda look alike finne idag, fast så var ju tydligen inte fallet. Jag har alltså betalt 150kr för att en snubbe kollade på denna plupp med ett förstorings glas samt hällde alkhol av nåt slag i ögat på mig tills maskaran rann, frågan jag då ställer mig är: skulle han fått mig att gråta även om jag kommit i tid eller var detta något slags straff? kändes ju inte helt nödvändigt för syftet eller?

Hur som helsst ska den bort om två veckor med emla, nålar, skalpeller, stygn och allt det där hemska..lär ju behöva införskaffa mig ett par nya skor eller nåt för att orka med det där..
#1 - - Jajja:

Jag kan se den där diskussionen framför mig! haha!

14:30 för i helvete, hade en annan sagt ;)

#2 - - nazy:

söööööötnos så envis haha