Checkar in.

Nu sitter jag här och har äntligen en sådan där exotisk ledig dag igen! Man vet ju knappt vad man ska ta sig till med all tid, underbart!

...

Ärligt så ska jag nog försöka spendera den med att göra just ingenting så gott det går. Innan man vet ordet av så är ju cirkusen igång igen i alla fall..

Innan jag avlsutar så tänkte jag ändå först dela med mig av ett väldigt roligt och omtänksamt citat från min gudotter på tre år:

Hon sov hos mig i veckan och utbrast efter maten att hon hade ont i maaaagen. Varpå jag frågar henne om hon behöver bajsa?
Så tittar hon upp på mig med besvärad min och säger "men du tycker ju inte om bajs ju.."
Självklart är det helt okej så länge det hamnar i toaletten svarar jag och som svar skuttar hon iväg för att uträtta ett och annat.

Hahaha..ska man skratta eller gråta? jag vet inte vad jag sagt för att hon ska säga så..hur som helst var det ju inte medvetet..