Fille strikes again

Eftersom jag varit här så lite på sistone har jag inte berättat om min senaste fix idé för er. Nämligen, jag skall ha en veranda, eller terass eller vad det heter, vet inte vad skllnaden är mellan  alla otaliga former av uteplatser. Oavsett vad det heter så ska jag ha det, och fett med tyngt ska det vara också. Har hittat kanon fina utemöbler till det också, det ska typ bli som ett till vardagsrum fast utomhus har jag tänkt.

Som man kan ana efter att ha kännt mig ett tag, typ en kvart eller så, så är ja sombekant inte helt förhandlingsbar när jag väl fått en idé. Den ska genomföras och så är det bara. De stackare som står ivägen kan jag bara säga att jag tycker synd om..

Stackarna i det här fallet var dels de ansvariga för tillval hos min hyresvärd och byggarna hos sammarbetspartnern. I vanliga fall är de inga stackare, men nu var det ju Juli och alla på semester, alltså blev de stackare av dom. För manisk och psykisktstörd som man blir ibland så stoppar inte lite semsterledigheter mig inte. Jag har ringt runt, gjort personliga besök och till och med jagat folk på deras privata nummer. Usch, så jag beter mig. Men jag KAN INTE hjälpa det.. Flåt, eller nej förresten jag är inte en sån som gärna säger förlåt så jag tar tillbaka det.

Efter att ha blivit placerad först i prioriterings ordningen och efter några misslyckade prutförsök från min sida sitter jag nu här med en byggarbetsplats i trädgården och beräknar att ha en tung launch till helglen..

Så nöjd!