Jag har fått SÅ nog!

Det är möjligt att jag överdriver och beter mig som något slags neorotiskt pedant freak när jag får smärre härdsmältor på grund av öppna skåpsluckor, icke upphängda jackor och bordstabletter som inte ligger perfekt symetriskt, ja ni vet, ni har ju redan fått läsa om mina små egenheter.. Som sagt, det är MÖJLIGT att jag går lite till överdrift (eller inte..). Men det HÄR vet jag att jag inte överdriver om. Nämligen, det är INTE okej att använda folks uteplatser som spontana soptippar! Igår vaknade jag ÄN EN GÅNG till att finna mina grisiga grannars äckliga skit i min trädgård, jag blir vaaAAaAansinig,försöker dom driva in mig på psyket!? Ska exempelvis jag som är så emot rökning man kan bli behöva gå och plocka fimpar från min gräsmatta med jämna mellanrum? Ska jag som ändå betalar en extra andel av min hyra för min trädgård behöva ta rätt på andras kläder, filtar, täcken, blommor och dylikt skit? Ingår det i priset på något vis?? Att det kan vara så förbannat svårt att hålla sina grejer I sin lägenhet, mura igen balkongerna eller vräk hela högen ovanpå mig tycker jag. Eftersom att det inte går att peka ut den skyldige så får man ta till kollektiv bestraffning. Punkt. Igår så var det alltså det första som kom till min vetskap när jag vaknat, att det återigen låg äckliga kläder i min trädgård. Så i min ilska och desperation över att inte veta vem jag skulle rikta min ilska mot sprang jag ut där, skrikandes och direkt från sängen, och hoppade runt på dom och sparkade och kastade sedan dom all världens väger, tro fan inte att man får tillbaka föremål oskadda som använts för att vandalisera min trädgård och för att terrirosera mig med. Hur som helst kännde jag inte att detta var en bra start på typ min enda lediga dag, så SNÄLLA sluta! Det finns sopnedkast i trapphuset..