Inlägg från Österrike!

Inlägg från Österrike! nästan hälften av alla mina inlägg har jag gjort här via mobilen. Ändå tog det mig nästan hela semestern att komma på att jag kan sms blogga.. För tillfället befinner jag mig hur som helst i Badgastein, en underbar alpby i Österrike och här om dagen så svängde vi förbi Venedig också! Life is good. idag var vi uppe och vandrade på en alptopp och träffade på ett gäng alphästar som var väldigt sociala och omringade oss från alla håll och nafsade oss nyfiket i kläderna. Härlig upplevelse. När vi äntligen kommit ner och även stött på ett antal kor, så luktade vi ungefär så också. Så kurort som det här är, så vilket sätt är bättre att fräscha upp sig på än att bada kur? Förkvällen spenderades således på det ljuvliga Felsen Therme med radonbad, vattenrutschkanor, inne och utomhus bassänger samt en helt otrolig bastuanlägning där man fick diverse luxiösa behandlingar också. Efter att typ blivit pånyttfödd var det dags för den sedvanliga femrätters middagen. Slutsattsen är alltså att jag ligger tvärs över sängen och bloggar för jag orkar inte resa mig.. Jag har numera mer likheter med en kassler än något annat, men oj så värt!

#1 - - Hanna Skattberg:

hoppas du haft en bra dag:p

#2 - - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

vad som än händer under dagen, så ska man alltid gå och lägga sig med ett lättat hjärta :D så hur har din dag varit ? :)

#3 - - fille:

tack tjejer, dagarna flyger fort förbi men som tur är hinnner jag njuuta av dom ordentligt ändå! Ska ut med min fyrfotade ögonsten på promenix nu till exempel =)