Ryktet nådde även mig

Ryktet nådde även mig ikväll, uppenbarligen var det något slags jippo idag på globen. Metodfestival? Melonfestival? Merfestinförval? Melodifestival? Vilken av ovanstående alternativ det nu var så har jag i alla fall aldrig sett något sådant, och det vore ju verkligen synd att förstöra ett sådant långt och fint rekord. Alltså slipper jag helst sådant om jag nu inte blir tvingad, och som tur var vart jag inte det heller. Det fanns ju ett fantastiskt bra alternativ på TV4 nämligen Leagally Blonde, sååå grym tjej, eller nej kvinna har jag ju fått veta att det heter nu mera när man är vuxen. Bästa förebilden och så inspirerande sitter jag och tänker när jag i samma stund får höra att "hon påminner rätt mycket om dig.." Då vart man ju glad, och så toppade jag av kvällen med en tidlös klassiker som Sleeping Beauty, och vids så gick man från kvinna till tjej igen i och med det.. När ska man växa upp egentligen? Ja, inte idag uppenbarligen hur som helst. Får väl hoppas att det dröjer innan jag drabbas av det där, Pippi, langa lite krumilurpiller då?