C-uppsattsen är klar!!

Som sagt så läser jag ju till Socionom, och har hela denna termin ägnat mig åt c-uppsatts skrivandet. Det har kännts jätte stort. Givetvis har det även tagit mycket tid, speciellt så här i slutet. Men nu, nu är vi klara! Helt ofattbart, men vi är klara!
Det var något av ett antiklimax när vi helt plötsligt upptäckte att oj, jaha, vi är alltså klara nu..? bara så där..
Jag hade väl kanske förväntat mig att lite fyrverkier skulle komma ut spruutandes ur datorn eller något i den stilen.. Men ja, så var det med det.. ska jag fortsätta putsa dom där fönstrerna nu då kanske som jag inte han klart med på grund av en viss uppsatts kanskse?

Hur som helst har jag sett till att Simbba fått ett någorlunda tack för att han varit så sjukt duktig och haft sånt tålamod med allt tråkigt datorsittande, vi kom nämligen just in från en tre timmars promenix, underbart!