Floating

Jag var med om något underbart idag. Jag var på floating på Alternativ hälsan Östermalm, det var fölrsta gången jag provade något sådant och kan iknte annat än att rekommendera det! Kupong kvinnan nummer ett, det vill säga min kära syster Li, hade så klart hittat något bra erbjudande på Groupon och valde då trevlligt nog att bjude med lilla mig på denn afton av saltad lyx! Det uppskattas! I 50 minuter låg man där och flt runt i saltvattnet, men vad mig anbelangar hade det lika bra kunnat vara 5 minuter. Man glömde tid och rum och vad som var upp, ner, fram eller bak. Dessutom var tanken mycket större än vad jag hade förväntat mig, så pass att jag kan tänka mig att de av er som tvekar på grund av någon tendens till att bli klaustrofobiska även skulle kunna avnjuta detta nöje! Underbart avbrott i studierna säger jag och mitt väl saltade hår!  
www.alternativhalsan.nu    
#1 - - mosterli:

=)

#2 - - lovisa:

vad ska du hitta på i helgen?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

#3 - - Bodypalace:

här där jag bor så har vi inget ställe som erbjuder floating tror jag xD skulle gärna vilja testa annars!

#4 - - fille:

vad tråkigt för dig Bodypalace, dock så tror jag att floating håller på att bli allt större, då även Socialstyrelsen har godkännt detta som en behandlingsform. I vissa kommuner kan man till och med få denna behandling utskriven på recept av sin doktor. Så med lite tur kommer floatingen även till din ort snart! Om inte annat kan man alltid turista i sitt eget land, något man gör allt för sällan egentligen,och då passa på. =)



Tack för tipsen lovisa! Jag ska jobba i stort sett hela helgen, men ska absolut spana in det där också =)