Prioriteringar

20110507803 (MMS)

Har kommit hem efter en supermysig kväll hos Anna vilken inkluderade nygräddade pankisar, vindruvor, morotstavar med dipp fantastiskt gott rödvin och det goda sällskapet av Simba, Anna och Fatou. Hör och häppna så var faktiskt JAG på Systembolaget idag och införskaffade en flaska i kvällens ära, det var nog mitt andra besök där ever vad jag kan minnas. Vet inte riktigt om jag tycker att det var något ställe för mig, men nu har man provat det i alla fall.. Är hur som helst super trött nu, ansiktstvätt och tandborstning kändes ju lite halv prioriterat. Däremot ställde jag mig givetvis och ordnade ett litet blomsterarangemang innan läggdags. Man vill ju ha något fint att vakna till liksom! När jag piffat färdigt slog det mig, att om jag tar mig tid att sätta samman en godmorgonbukett till mig själv så borde jag nog tvätta mig och borsta tänderna också..?