Whatever makes him happy..

20110508806 (MMS)

I sista sekund, som vanligt, anstormade jag, Vicky och födelsedagsbarnet Kista Galleria. Av någon anledning är det väldigt svårt att ta sig dit före tio i nio. Det har nästan blivit som en sport att se hur mycket shopping och hur många butiker man hinner täcka in innan allt bommar igen, men framförallt, hur lång tid efter stängning man kan få dom att hålla öppet. Inte schysst egentligen, jag vet. Men jag kan typ inte hjälpa det. Jag är ju kanske inte värsta sportiga tjejen annars, men i galleriorna får jag utlopp för mitt atletiska jag och tävlingsmäniskan armbågar sig fram till provrum och kassor.. 

Hur som helst var detta Simbas dag och vi hade ställt in siktet på djur affären! 

Så klart vet ju han själv bäst vad han vill ha så han fick gå runt och välja lite grejer vilket resulterade i en kasse med diverse hund delikatesser samt detta jätte ben...whatever makes him happy!