Man kan säga att det var drag i Paris!

20110423631 (MMS)

Man kan säga att det var drag i Paris! 
Är här utanför Moulin Rouge på en Marylin Monroe fläkt. Det gällde alltså att hålla i allt som behövde ihållning. Som ni kanske har kunnat skymta så är ju inte mitt hår så där jätte kort. Tillräckligt långt för att det ska nå mig till rumpan, tillräckligt långt för att jag kan vira det runt halsen några gånger och använda det som halsduk på vintern, och tillräckligt långt för att jag ska kunna använda det som pisksnärta och örfila folk som gjort sig förtjänta av det med. Och ja, jag har provat det med lyckat resultat, man rycker inte i min tofs ostraffat.. 
Men det kan alltså vara svårt att ha full uppsyn över allt detta hår vid alla tillfällen. Detta var som synes ett sådant. När jag vänder mig om efter att denna bild tagits finner jag barnen hoppandes och lekandes i mitt kring fladdrande hår. Jag får väl bjuda på det..

#1 - - Skinkan:

Vilken läcker klänning!

#2 - - fille:

Tack skinkan;)

Har haft den länge men inte kunnat använda den förens vid detta tillfälle då den varit för stor. Men så hittade jag världens duktigaste sömmerska på SyCenter i Sundbyberg! =)