Mitt i all stress måste man faktiskt ta si...

guld foajen (MMS)

Mitt i all stress måste man faktiskt ta sig tid. Tid att njuta. Så La Bohem på Kungliga Operan så där en tisdags kväll sitter ju aldrig fel! föreställningen var absolut fantastisk, men i ärlighetens namn så är ju miljön och tillfället att klä upp sig halva nöjet! Och ÄNTLIGEN fick jag tillfälle att inviga en av mina favorit klänningar som jag fått av en mycket god vän, klänningen hade tidigare fått följa med henne på MTV Music Awards och även någon Post Gramy Party, och ja, nu även med mig på operan. Minns ni att jag för en tid sedan varit och fått en massa klänningar omsydda? Detta var i varje fall en av dem. Då den var sydd efter sin förra ägare och inte har en tillstymelse till stretch i sig behövde den modifieras lite. Den blev derfekt. Men som sagt ingen stretch i. Så det blev en kväll av små steg, inga hastiga rörelser och sittandes med visst besvär. So totally wortih it! Här står jag nu i alla fall i Guldfoajén med Katy.