Midnight snack

Jag vill tacka er kära läsare för att ni tog emot min bikt, jag är (lite) stolt att kunna meddela att det hjälpte, efter att jag blottade min mörka hemlighet för er och erkännde mitt ickepluggande som försigått på sistonde, så har jag faktiskt satt fart. Frågan som återstår nu är, will I make it? Eller är tiden för knapp? Spänningen är olidlig och pinsam, MEN jag ska hålla er uppdaterade hur genant det än må vara..

Hur som helst så krävs det ju väldigt mycket ätbara godsaker för att ha bränsle nog att produsera något tenta värdigt. Så 23-tiden övertalade jag minkära roomie och min hund att promenera med mig bort till närmaste Statoil (som inte är så där jätte närmaste egentligen) där vi inhandlade två Ben & Jerrys, nyponsoppa, blåbärsoppa, filmjölk, maryland cookies, ballerina kakor, knäckebröd, och en påse lösgodis.

Självklart kan vi ju inte gå hela denna väg och att alla ska få något gott utom Simba, så vi mer eller mindre beordrar killarna bakom disken att donera varmkorvarna till hunden istället för att slänga dom. Av någon konstig och slösaktig anledning verkade dom väldigt korv-slängar-sugna istället för att goda barmhärtiga hundmatare...men vi vann!

Nöjda och belåtna började vi sedan våran vandring hem, så värt det!