Nyya hörlurar --> höraparat sen?

Jag har precis köpt ett par dunder hörlurar från Wesc, såna där mussepigg hörlurar typ i guld och svart. Så jag var precis ute på en långpromenad med hunden och nya görlurarna. Jag vart visst lite carried away av bas kapaciteten i lurarna för oj, vilken tinitus jag har nu. Jag kan typ känna hjärtslagen i hjärnan nu..vad har jag gjort mot mig själv undrar jag nu?
Var det värt det?
Har jag lärt mig en läxa nu kanske?

Njae troligtvis inte, för shit va cool jag gick runt och kände mig i en och en halv timme och vilket party det var i mitt huvud!

Fet promenad..
#1 - - Faster:

Jag förstår precis - älskar mina KOSS-lurar!

#2 - - Faster:

Jag förstår precis - älskar mina KOSS-lurar!



#3 - - Faster:

Ursäkta tjatet, men jag kan ju inte rå för att jag är snabbare än tekniken!

#4 - - fille:

haha..härlig du är!!