Ibland är jag för rolig,.. Måste berätta f...

Ibland är jag för rolig,.. Måste berätta för er, jag var på sjukan här om dagen. Men lungna, hold the flowers, jag var inte patient bara besökare! Hur som haver skulle jag avlägsna mig från det sjukliga huset då jag gjort mitt där, detta från ett annat håll än det jag entrade ifrån och hade således lite svårigheter med orienteringen. Äntligen fann jag receptionen och gick fram till killen i luckan för vägbeskrivning till närmaste busshållplats. "javisst, direkt ut här till vänster och så har du hållplatsen precis framför dig". Tack säger jag och går direkt åt vänster så som han pekat och finner där mycket riktigt en dörr som jag beslutsamt och upprepade gånger rycker i utan resultat. Jag går då tillbaka till killen som tycks sitta på all info i luckan och undrar hur man ska bära sig åt för att ta sig ut härifrån egentligen? Då pekar han på de stora glasdörrarna mittemot receptionsluckan och säger "först går du ut DÄR och SEN till vänster.." 
 Då inser jag att jag just stått och slitit i dörren som leder in till honom. I vissa lägen skulle det ju faktiskt vara kul att kunna se folks ansiktsuttryck, det vill säga hans och hela hopen människors reaktioner som satt i det fullsatta väntrummet. Just då vart jag mest arg, men så här i efterhand var det ju faktiskt jätte roligt!
 God fortsättning på er allihopa nu och kom ihåg att HAPPINESS IS A STATE OF MIND, så bestäm er för att göra 2012 till ett år fyllt av glädje, lycka och välmående. Det är ingen annan än en själv som bär ansvaret för att det också blir så! 
MYCKET KÄRLEK TILL ER FRÅN MIG!!