Det närmar sig..

förberedelserna inför filles långa färd är fortfarande i full gång. Jag har nu skaffat mig skor, ryggsäck, och extra batterier till mobilen. det ska bli så underbart det här! I övrigt kan jag också berätta för er att visserligen så nappade ju inte Nike dom tråkmånsarna men däåremot ska det skrivas om mig och min vandring i både Västerviks Tidningen och i Mitt i Sundbyberg tidningen, eftersom jag tyckte att detta även kan vara ett bra sätt att ge lite uppmärksamhet till LHON föreningen och synskadade i övrigt, och då lite positiv sådan. Att man klarar mer än man kanske tror och ofta är det en själv som är det största hindret. Människan är ju egentligen en fantastisk varelse som kan så mycket mer än hon själv tror, tror jag i alla fall.

#1 - - Emelie:

Ser fram emot att följa ditt promenadäventyr via din blogg!

#2 - - Faster:

:) <3