Nu kör vi igen! :)



Jag är ju en liten periodare. Har jag märkt, och det har väl ävven ni med vid det här laget. Då och då försvinner jag från skrivandet av olika skäl men självklart kommer jag alltid tillbaka eftersom jag älskar det!  I vanlig ordning började det även denna gång med tekniska problem. Visserligen inte jätte avancerade men ändock. Batterierna till tangentbordet tog nämligen slut och jag kände att jag behövde ladda lite i ungefär två månader inför kraftansträngningen det innebar att stoppa in två nya AA batterier.Men, handlingskraftig som man är så sagt och gjort! så nu kör vi på igen tills nästa teknikens mount everst ställer sig i min väg som till exempel  att mobil batteriet laddar ur eller så..

Min faster skrev för övrigt för ungefär en månad sedan att det var en månad sedan jag skrev något sist och undrade om det inte hänt något spännande sedan dess. Och visst har det gjort det, massor! Vad vore väl livet annars? Ska väl försöka solla och minnas höjdpunkterna..  En av dessa är väl framförallt att jag beslutat någorlunda om mitt nästa äventyr. Vilket jag vet att många unddrat om, det vill säga vad jag ska hitta på näst efter att ha vandrat till Västervik? Och mina damer, herrar och hundar, det lutar åt ytterligare 30 mil, i motsatt riktning denna gång och vad jag vet så landar man väl i Dalarna då? Jag lär väl märka det om inte annat.. Kan komma att ha aningens annat upplägg på denna expedition, men givetvis så får ni veta mer när jag vet mer. Dock blir inte genomförandet förens i September  hade jag tänkt, då har det gått ett år sedan sist så med andra ord borde fötterna vara i form tills dess. ÅÅÅÅHHHH, kan inte fatta att jag får ett sådant pirr och sug i magen av att tänka på att jag ska ut och proooomeneeeera, måste vara något lite snedvridet hos mig, men en fantastiskt kittlande känsla är det hur som helst!

Nåväl mina kära, känns bra att vara tillbaka, hoppas ni känner likandant som jag! ;)
#1 - - Faster:

Aha - du lever! KRAM

Svar: Jag gör ju det
Fille