Har inte riktigt listat ut vad ödet menade med den där appen..

Okej, jag har testat den där fantastiska appen lite nu. Och jag hoppas att det är så att jag bara inte riktigt förstår mig på den ännu för jag vet iinte om jag tycker att den verkligen är så hjälpsam. Förutom att den är bra på att berätta vart jag befiner mig. Dessvärre inte lika bra på att förklara vart jag ska. Hittills har den bara förklarat hur jag ska köra till olika platser, vilket jag givetvis inte ska. Fattar inte, appen är framtagen för blinda, Det är väl ingen blindjävel msom kör bil? Eller har jag missat något stort? Ja ja, det är ju alltis bra att veta vart man är, visserligen betalade jag 149 kronor för att få veta vart jag är.Det är dyrt att ha koll på sig själv om man är synskadad minsann!

Hur som helst verkar det lite osäkert om det blir Blindsquare som guidar mig till Västervik i september. Jag får väl kila ner hit till centrum när det är dags och börja fråga mig fram..
"Ursäkta kan du peka ut riktningen mot Småland?"

"Vilket håll ligger Västervik?"



Typ så, kommer sannerligen bli ett äventyr det här! :)

#1 - - Anonym:

:)

#2 - - Cickan:

Ska du bokstavligen promenera till Västervik??
Inte ens en cykel? Hotell kanske åtminstone?

#3 - - Kerstin:

Hej gumman. Har lämnat min mobil på lagning och sumpat alla nr kan du ringa mig. Puss på dig min fina