Jag är åter kommen mina kära!

jaha, nu har jag haft mig ett rejält sommaruppehåll. Jag har varit borta i Österrikiska alperna och blivit snöad på mitt i värmeböljan. Jag har varit nere i Venedig och blivt lyckligt ruinerad inne på Gucci. Och även varit nere i kära Småland och hälsat på Pippi.

Men nu för att återgå till ämnet, det vill säga mig, eller alltså min SYN. Hahaha, jag är så rolig...nåväJag har nu ätit de omtalade små pillrerna i cirka ett halvår och har väl fortfarnade rätt svårt att avgöra om jag fått någon effekt eller ej. Jag tänker att om eller när den väl kommer så kanske den bara smyger sig på lite sagt så att man själv kanske inte kan märka det så lätt på en gång? Om det inte blir en plötslig förändring alltså så att hjärnan hinner vänja sig? Lite funderingar bara.

Däremot hjorde jag en rätt intressant iaktagelse då jag åkte till Österrike de första dagarna. Det var nämligen så att de sista dagarna precis innan jag åkte hade jag super mycket att göra och var lite ur gängorna de första dagarna då jag kom dit så jag glömde ta pillrerna som jag skulle i kanske två eller tre dagar. Så nu vet inte jag om det jag upplevde var på grund av detta eller en följd av att jag var rätt trött, men jag upplevde plötsligt att jag såg mycket sämre som om jag var i en dimma. Känslan försvann så fort jag började äta dom igen som tur är.

Vet som sagt alltså inte riktigt hur jag ska tolka upplevelsen men villändå dela med mig till er. Kanske någon annan som varit med om något liknande till och med?

Nu är jag i alla fall tillbaka i vardagen och tar min piller enligt ordination som en duktig flicka!

#1 - - Faster:

Jag heter väl inte Pippi?

#2 - - Anonym:

Vad fin du är.