se bra ut utan att se bra

Men visst ja! Det finns ju andra bra tips att dela med sig av som kanske inte nödvändigtvis är hjälpmedel. Fast denna är mer till er brudar, eller vad vet jag föresten? jag är inte den som vill döma, kanske något för grabbarna också.

Så här är det i alla fall att även om man inte ser bra så vill man ju ändå gärna fortfarande se bra ut, eller hur? Jag trodde aldrig att jag skulle kunna sminka nig igen till en början, men så sakterligen så har jag faktiskt lärt mig det nu, även om jag gör det mest på känsla så brukar det bli rätt bra! Men känner man inte att man orkar eller vågar ta risken att gå ut bland massorna och inte veta om folk kollar på en för att man är snygg eller ser ut som en clown så finns det ju lite andra lösningar. Och en av dessa kan vara att istället för mascara som kan vara knepigt så kan man gå och göra fransförlägning som sedan sitter kvar i cirka en till två månader men som man sedan går och fyller på om man vill. Det går då till så att dom limmar fast en frans på varje egen frans, blir super snyggt! Har nyligen gjort det själv och får massor med komplimanger på MINA fransar, eftersom det inte syns att de är onaturliga.

Ett annat litet tips som jag sjlv gör är att jag går och får naglarna fixade regelbundet då jag själv inte kan måla dessa längre men ändå gärna vill känna mig välvårdad och feminin.

Om man nu tycker att sånt där är viktigt.. :)

#1 - - Faster:

Alltså... du är ju så fin som du är! Men vilka häftiga fransar!

#2 - - li:

du är så sjukt snygg Felicia - snyggare för varje år som går <3