Fotvandra

Fotvandrar heter det tydligen det jag gör, har jag fått höra att folk kallar det. Det är något jag har funderat över idag.. hur menar man då egentligen? Finns det något annat alternativt sätt till att vandra kanske? Kan man handvandra? Eller rulla-runt-vandra? Kanske kryp-vandra? Låter visserligen mycket mer mödosamt än vad jag ägnar mig åt, och detta är faktiskt mödosamt så det räcker tycker jag. Men måste ändå undra VARFÖr det heter FOTvandra.. Jag kanske bara haft för mycket tid att tänka nu..på vandring...och på mina fötter..

Nåväl, nu ska jag ligg-sova


#1 - - Kaddy:

Mina underbara! Puss på era fötter (och ja, era fötter är dom enda jag pussar. Möjligtvis O:s också...)

Svar: haha, daaaamn vilken ära! vi skulle pussa dina meee :p
Felicia Adlersfeld Castillo

#2 - - Mats Fogelvik:

Fot-vandra, bra fråga! Den enda andra typ av vandring jag hört talas om är själa-vandring