Härliga Hund

Vistt ja, jag har ju en till rolig nyhet.Jag blev uppringd av Härliga Hund idag i vandrande stund då dom frågade lite om min och Simbas vandring och framför allt en del om Simba, så håll utkik efter honom i nästa nummer av Härliga Hund! Super kul!

Fick även ett annat kul samtal från Mitt i Solna Sundbyberg redaktionen då jag fick höra att reportaget om oss där tydligen genererat en väldigt stor respons och ett väldigt stort intresse för en upppföljning. Jag fick höra att folk som läst det tydligen hade blivit både glada,inspirerade, och kännt att dom fått energi av att läsa om oss och nu ville många tydligen veta hur det går för oss. Kaninte med ord beskriva hhur glad det samtalet gjorde mig! Det var nämligen just den effekten jag ville uppnå med detta. Jag ville sprida en positiv känsla , möjligtvis vara en inspiration och göra folk glada då de slog upp sin tidning. Tycker det är så tråkigt med alla tyngande och hemska nyheter man bombarderas av i alla medier hela dagarna, vi skulle nog må bra av att få lite mer positiv input i vår vardag. Och jagkänner en sån obeskrivilig lycka över att få kunna bidra till lite glädje i människors vardag. Tack alla för visat intresse!

Mycket kärlek!