Hundmassage

Nu ikväll ligger jag och vovven alltså efter tre veckor hemma i våran egen säng igen. Som sagt saknar redan vandrandet och ävnetyret men det är ändå rätt skönt att återse sitt hem! Det har varit en lån, trång och bastulik tågresa hem, dock med några trevliga inslag av folk som kom fram och hälsade och kände igen oss från tidningarna. :)

Väl hemma ska jag berätta för er som kanske funderar på hur hunden mår rent fysiskt efter en sådan prestation, så hade han en hundmassör inbokad. Så han har åtnjutit stretching och knådning i ungefär en timma. Jag blev jätte glad att höra att alla leder kändes bra, fin muskultaru, bra rörlighet, aningen stel i vissa muskler dock inte så konstigt med tanke på vad han just kämpat sigigenom, men på det stora hela i mycket god form för sin ålder! :)

Själv fick jag nöja mig med en dryg timmas kokhet dusch för att mjuka upp mig. Man får ju prioritera :)


#1 - - Elisa:

Hej! Jag hittade din blogg! Kul att läsa om er resa och så fick jag ju numret till massageterapeutern också. Super bra! Kram Elisa från tåget

Svar: jätte kul! :) det var trevligt att träffa dig och din mysiga lilla vovve ;) Hoppas hon gillar massage också

kram
Fille