Idag har jag vågat ändå lite mer

Jaha, jag har hållt mitt ord, jag har klubbat ihjäl två av mina makrillar jag fick upp idag! Och nu är jag väl uppe i ungefär lika många lotter till som jag måste köpa. Visserligen var vi tvugna att slänga tillbaks mer än hälften av det vi fick upp idag då dominte höll storleks måttet, och även på den punkten har jag utvecklats tycker jag, en firre kastade jag i själv igen och en annan puttade jag typ i, det vill sägajag puttade armen på den personen som höll i den så att han slängde i den. Det kallar jag teamwork. Jag har även överlevt att få ett helt gäng med makrillar i huvet, då Kerstin fick en massa napp som hon svingade överbord rakt i mitt bakhuvud då allmännt kaos rådde på båten eftrsom alla fick super mycket napp exakt samtidigt. Hysteri.

Idag har vi dessutom ätit middag, och Oh MY Good vad gott det var! Nykokta krabbklor, färska grillade pilgrimsmusslor,grillad lax, fräch sallad och en gudomlig vitlöksås. Sen lite mousserande och lite bastu på det. Topp topp.

Jag har även PETAT på en krabba.


#1 - - Kristin:

Jag är väldigt glad över att fått träffa o lära känna dig (lite grann) Du är cool, go o modig och jag blir imponerad av ditt engagemang o din vilja!!!❤Roligt att läsa om dina upplevelser i Norge.....jag vill fiska mera!!!!!

Lycka till på din vandring!!!

Svar: Å va glad jag blir! :) jätte kul att få lära känna dig också! :)
Felicia Adlersfeld Castillo