Jag har slängt mig ur ett plan - det borde göras oftare!

Nu är det som vanligt sent när jag kommer till ro för att skriva, men imorgon är det ju tjejmilen så jag måste sova snarast. Så detta blir alltså ett pyttelitet inlägg. Måste bara först dela med mig av dagens fantastiska äventyr, efter att ha drömt om detta hur länge som helst men har aldrig riktigt kommit till skott så tog jag äntligen och prövade mina vingar och hoppade fallskärm och det var helt fantastiskt!Jag vill upp igen igenigen men tyvärr var vi tydligen tvungna att landa trots mina protester, och upp igen kunde vi inte komma idag eftersom vi klämde in detta högt flygande äventyr efter jobbet så kom vi med på kvällens sista hopp och fick därmed uppleva det magiska i att hoppa in i solnedgången..

Men som sagt, tidigt morgon imorgon och varken jag eller min lur har några batterier kvar.. Sov gott mina kära

#1 - - Mats Fogelvik:

My daughter is an adrenalin junkie! :)