Yes you can

Okej, sedan sist har jag inte varit lika olycksdrabbad, dock luktar skorna fortfarande kaffe. Vet inte riktigt hur jag ska göra rent dom men är inte allt för brydd över det för det luktar ju faktiskt ganska gott. Enda lilla missödet som jag utsatt mig för sedan sist var idag då jag hällde upp munskölj och närgången som jag är eftersom jag vill se vad jag gör så skvätte ungefär hälften rakt in i ögat. För hård stråle alltså. Det var inte skönt. Och om det inte redan utförts studier på området kan ju nu berätta efter självupplevda fältstudier att det inte gör samma underverk för synen som det gör för andedräkten. Nu vet vi det.
Visserligen känner jag mig rätt säker på att jag glidit runt idag med stans fräschaste vänsteröga,så det så!

Ämnesbyte. Jag tycker ju väldigt mycket om och hoppas kunna inspirera eller på annat vis vara till nytta för mina medmänniskor. Så nu ska jag i korthet dela med mig av lite inspiriation. Det är nämligen så att min farfar som nu är 88 år fyllda i sin ungdom blev utslängd från skolan med motiveringen att "han var obildbar", lite väl grovt tycker jag. Men sånt var kanske livet på den tiden.. Han utbildade sig dock själv på egen hand till civilingenjör, så det var ju inte kan jag tycka. Men NU däremotså fick jag nyligen höra att min underbara lilla tomte till farfar börjat plugga på Universitetet! Det ni.

Never say never and never give in.