tandtråda och träna

Nu har det gått några veckor på det nya året och jag känner mig än så länge rätt nöjd med mitt tandtrådande. Bra gjort Fille.

I övrigt så sitter jag med kaffe från igår vid ett för mig extremt ovanligt tidigt frukostbord, och laddar inför att, ja, gå ut och springa så här i början på ret och början på dagen. Det var otroligt länge sedan jag ägnade mig åt något sådant, men att börja träna brukar ju även det höra det nya året till. Men jag til skilnad från de flesta andra så här års sa just upp mitt gymkort istället för att skaffa ett. Kännde att jag var där för lite nu på sistone för att det skulle vara värt och tycker inte riktigt att jag har råd att leka rich bitch som kan kasta pengar till höger och vänster som om det inte fanns någon morgondag, för lets face it, I aint no rich bitch och historien pekar på att det med största sannolikhet finns en morgondag.

Faktiskt så lyssnade jag även på Martina Haags vinterprat på p1 som handlade om löpning och var både super roligt och sjukt inspirerande. Jag tror även att hennes peppp fick mig att tänka lite mer utomhus.. Jäklar, kaffet börjar ta slu, jag är ombytt, ursäkterna börjar ta slut och det börjar bli dags att dra. För det är sannt som Martina sa, det känns faktiskt urfåningt att ta av sig träningsklderna utan att faktiskt ha tränat någonting.
#1 - - Faster:

:D