Hopp Félicia, HOpp!



Jaha, det finns ju många annledningar att hoppa över löprundan, känner mig lite rosslig i halsen, kanske håller på bli förkyld, har ont i knät/foten/axeln/örat/ fingret/naveln eller whatever, har ätit för mycket/lite, är trött; hinner inte, dåligt väder.. bla bla ursäkterna är många och utjatade. Men när man väl börjat få in en bra rutin som jag faktiskt tycker att jag börjat få så vill man ju gärna hålla fast vid den. Men vad gör jag då? Jag hittade åtminstone på en kreativ ursäkt om jag får säga det själ, kom lite akut på att just denna dag vore ju helt perfekt för att skaffa sig en liten tatuering på foten.Innan vi satte igång frågade jag faktiskt om det kommer va okej för mig att springa sen, tänkte alltså att jag skulle ut senare samma dag .oj så fel man kan ha, men nej det fick jag inte sa han. Inte på någon vecka i alla fall. Men va?? Är du säääker? om jag har plast? massa kräm?Om jag är barfota då? Nej. Nej. Nej.  Suck.

Till saken hör också att jag har sedan tidigare ett antal tatueringar och jag braukar INTE tycka att det gör ont, tvärtom brukar jag uppleva lite spikmatta effekt av det hela och bli väldigt avslappnad, så pass att jag somnar, men DETTA, det var något HELT annat! Kan säga så här att hade detta varit min första så hade jag garanaterat blivit avskräckt från att göra fler. Det var så pass att jag till slut var tvungen att säga till killen att jag behöver något att dricka! Coffe or tea?frågar han. NO, ALCHOL! I NEED ALCHOL SVARAR JAG.
SKULLE INTE FÖRVÅNA MIG OM TATUERINGEN SYNS PÅ FOTSULAN OCKSÅ KÄNNS SOM HAN KÖRDE RAKT IGENOM..
MEN NU ÄR DET GJORT OCH DEN VART BRA, ALLT GÅR ÖVER TÄNKTE JAG OCH HALTADE UT DÄRIFRÅN FÖR ATT SEDAN LINKA TILL JOBBET. 
MEN TIDEN GICK OCH JAG KÄNDE LIKSOM INTE ATT DET VART BÄTTRE FOTEN BARA BRANN! FÖR ATT TA MIG HEM , TÖNT SOM JAG FAKTISKT ÄR, SÅ LÅNADE JAG EN KRYCKA SOM JAG HOPPADE RUNT MED. 

KÄNNDE MIG SOM ETT SKUTTANDE SKÄMT, HOPPAR RUNT MED KRYCKA FÖR ATT JAG TATUERAT FOTEN... SÅÅÅÅ NEJ DET BLEV ALLTSÅ INGEN LÖPRUNDA FÖR MIG IDAG MEN DÄREMOT KAN JAG RAPPORTERA ATT DEN SÅ SAKTELIGEN BÖRJAR COOLA NER SIG.

EN ANNAN POSITIV ASPEKT ÄR ÄVEN ATT DEN BLEV RÄTTSTAVAD TILL SKILLNAD FRÅN DEN PÅ ANDRA FOTEN, DET ÄR JU LIKSOM EN LITEN RISK MAN TAR NÄR MAN GÅR SJÄLV TILL STUDION OCH LIKSOM INTE KAN SE SÅ BRA.

GODNATT FRÅN MIG MED FOTEN I HÖGLÄGE!

FÖRESTEN IGNORERA GÄRNA MIN ICKE EXITERANDE PEDIKYR PÅ BILDEN, ELLER JA SNARARE DEN VÄLDIGT UTVÄXTA PEDIKYREN, JAG KAN FAKTISKT INTE RIKTIGT FIXA DET DÄR SJÄLV... SÅ JAG AVSÄGER MIG ANSVARET FÖR DOM.
#1 - - John F:

Riktigt fint! :-)

Svar: tack så mycket :)
Fille