så gick det

och jag som hade legat i hårdträning och allt.. en HEL söndagskväll! Det blev ingen springaandesintervju idag, den stackars journalisten hade råkat ut för feber.hemskt beklagligt. så till henne och alla ni andra som kanske råkat ut för samma obehag så skalll jag härmed dela med mig av den Adlersfeldska dunderdrinken mot..hmm..sjukdom - generellt typ:

2 färskpressade apelsiner
1 färskpressad citron
olivolja
några stänk cayenne peppar
och så många klyftor pressad vitlök som man pallar

så. borde göra susen :) jag veeet hur det låter, men det är faktiskt inte så äckligt, jag är uppvuxen på dom, och jag tycker inte att varken jag eller dunderdrinken är så tokig.

jag kan däremot med nöje meddela att jag gav mig ut på en runda ändå, visserligen inte så lång men vägde upp det med att rocka stenhårt med rockringen sen.
tyvärr så hade det börjat regna när jag slutligen hade stuckigt iväg, inte för att jag har något emot att springa i regnet, det är hur skönt som helst. Det är bara det att då va inte grannungarna ute och lekte så mitt beröm uteblev..


I övrigt kan jag också rapportera att jag tydligen numera har ett födelsemärke UNDEr foten, det tycker jag var väldigt märkvärdigt.