think fast

hmm..nu så här några timmar efter genomförd Tjejmil och utan stretchning efter så börjar jag nu känna hur likstelheten sätter in. jag skulle kunna säga som jag brukar säga om det mesta som är lite jobbigt, att det är okej, det går över. Men så kommer jag att tänka på att jag redan så snart som på måndag morgon ska möta upp en journalist från Läns och Riksnytt för att göra ett reportage. Låter ju helt och hållet genomförbart kan man tycka. Det är bara det att intervjun ska göras springandes, vi ska ut å köra en löprunda tillsammans och PRATA samtidigt då förmodar jag. Ser jätte mycket fram emot det, önskar bara nu att jag hade avsatt mer tid åt min fysik på sistone. 
Men vadå, man ska ju inte ta ut något i förskott. jag har ju faktiskt en hel södagskväll efter jobbet på mig att fixa en sjukt bra kondis på. jag tror jag grejar det, jag tror på mig själv.

ska tänka snabba tankar nu, sova snabbt och drömma snabba drömmar. tror  det lär hjälpa också..