To die for..

jaha, idag var jag och gjorde naglarna i vanlig ordning. Och om någon undrar så Ja, jag absolut rekommendera hennek hon är världsbäst. Ni hittar henne under namnet fransarnaglar på Instagram.
Hon har ia lla fall sedan en tid tillbaka flyttat till en ny salong, en som i övrigt är en frisör salong. I denna frisörsalong har hon alltså hyrt in sig i ett pyttelitet rum med tyvärr näst intilll obefintlig ventilation.
Jag anländer dit pigg och glad och babblr på om allt möjligt, riktigt sprudlande kände jag mig faktiskt, mest berodde det nog på att jag KOM I TID! Hade till och med en minut till godo. Pinsamt kanske att vara stolt över en sådan sak kanske kan tyckas, men jag är en kvinna som är medveten om mina svagheter och jag brottas dagligen med det där med tidsuppfattningen.. Hur som helst, sjuuukt stolt! Efter att ha suttit där ett tag så känner jag trots detta hur kraften rinner ur mig sakta men säkert och jag börjar tänka ut nya bra arbets tekniker för henne , allla vilka innefattar at kunden, jag i det här fallet, får ligga ner och sova under behandligen. Så småningom gäspar jag efter vartannat ord och är precis på väg att göra plats för mitt trötta huvud mellan nagel lampor och filar på bordet när hon föreslår att hon kanske sa gå och öppna ytterdöörren från salongen.
Så visade det sig att jag inte alls sovit dåligt föregående natt, hade inte alls järnbrist, hade inte alls en dipp efter att ha satt i mig en massa av påskgodiset som jag egentligen köpt åt barnen, jag höll tydligen bara på att kvävas, sakta men säkert höll jag på att tuppa av pga syrebrist. 
DOm det inte vore för att det lät så korkat så skulle jag nästan kunna säga att jag kunde inte anan att det var SÅ vesäntligt med syre trots allt.
Stackars min underbara nagelkvinna som sitter där hela dagarna, nu förstår jag ditt intag av energidrycker bättre..