Vill inte bli sjuk

Idag har jag gått runt och nysit hela dagen, typ en gång i kvarten. Jag misstänker att jag håller på att bli sjuk. Känns INTE okej, har varken tid eller lust eller något i den stilen för att bli sjuk. Eller ja, vem har det så klart..

Jag skulle i alla fall gå ut på kvällsrundan med Simba och vill ju verkligen inte riskera att låta detta bryta ut vidare, så jag drog på mig varmaste fjällräven. Sista biten av promisen utspelar sig upför en lång backe som man kan bli lite varm av i vanliga fall också. Med fjällräven på blir man så klart rätt steamy då.. Men eftersom jag är lite små vimsig i huvudet efter att ha nyst ut ett större antal hjälnceller så glömde jag helt bort att jag hade pälsat på mig så mycket som jag hade. Istället fick jag lite lätt panik när jag kännt hur tempen bara steg och steg, åh neeej nu är jag dunder sjuk i alla fall..!

Men, sen så kom jag in, tog av mig jagckan och..ja..har nyst en gång typ.

Jag kanske överdrev lite..