Taltidningen Popcorn

Blev så glad här om dagen då jag blev uppringd från taltidningen Popcorn som tydligen riktar sig till ungdomar i åldrarna 9 - 16 år och kommer ut en gång i månaden, som alltså kontaktade mig då dom kommit över min blogg och undrade nu om jag ville vara med på en intervju i deras september nummer. såklart jag vill!som jag sa till min kära vän Lo när jag berättat om samtalet, att självklart vill jag vara med på det, det är ju det roligaste jag vet att ägna migg åt! varpå hon svarade: vadå, kändiskapet?

hahaha, nejje. att få möjlighet att göra något gott för andra utav de erfarenheter jag samlat på mig med ååren. att få möjlighet att peppa andra i liknande situation.att vända sådant som skulle kunna vara något negativt till något positivt istället. att omvandla energi. sånt älskar jag.

ska dock bli intressant att få höra hur resultatet blir. jag pratar ju så mycket att jag vet inte hur stackarn ska lyckas komprimera och få ut ett vettigt sammanhang av mitt prat. när jag skriver är kanske en annan femma, då tvingas jag kanske att välja mina ord mer. när jag tänker efter tror jag faktiskt att varenda intervju jag medverkat i alltid har gått övertiden och den har i stort sett bestått enbart av mitt prat och jag spinner iväg på alla möjliga trådar åt höger och vänster. finns ju så mycket intressant att prata om, tycker jag. hehe.

hur som helst fick detta mig att känna lite ansvarskänsla här för mina läsare.. so here i am.:)