kondis kirrad

jag tror jag hann faktiskt, efter att jag kommit hem från jobbet så satte jag på mig löparskorna, trots att jag troligtvis glömmde kvar låren någonstans på Gärdet i sammband med Tjejmilen. Men jag sprang faktiskt runt en liten sjö, liten men dock en sjö. vi behöver ju inte diskutera kilometrar här, känns mer imponerande med mått som sjöar, hav eller dylikt.. Har en app som heter Tabatha timer som faktiskt är super bra om man vill få ut maximerad träning på minimerad tid, så det gjorde jag, det vill säga intervallspurtade.

När jag kom tillbaka fick jag hur som helst beröm av grannungarna, dom sa att jag var både duktig och snabb, det känndes stärkande.

alltså är det möjligt att jag klarade det, att jag hann fixa super bra kondis efter jobbet men innan löprundan med journalisten imorgon :)