Tjejmilen

så roligt, idag har jag genomfört en Tjejmil! Min andra tjejmil faktiskt.på ungefär en timme och tio minuter gjorde jag det och blev visserligen omsprungen av en tjej med barnvagn, men jag kom hur som helst i mål och fick min efterlängtade medalj! och i mitt försvar så såg den där barnvagnsmorsan sjukt fit ut.. 
man blir så glad av hela stämmningen där, all positiv energi som alla så generöst sprider runt sig. blev jätte peppad av dom små gulliga tjejerna vid vätskestationeerna som peppade på med att "du e snaaart i mål!", och det var alltså vid den FÖRSTA vätskestationen.. hehe.. och alla som spelar och sjunger längs med banan, för att inte tala om alla åskådare som hejar oc klappar, det hjälper verkligen! :)
blev extra peppad av trummorkestrarna läångsvägen, det var så att man fick gåshud i själen av glädje!

Jaha, då var det Tjurruset nästa då..piece of cake!