Gravid and lovin it!

jaha, nu har vi alltså kommit till den sjunde månaden, woohooo!längtar så mycket efter att få träffa henne, lära känna henne, få se vad hon är för en slags person, se hur hon ser ut.. Vad har hon för intressen? Hur låtter hennes röst?  Vad har hon för kompisar? Allt sånt.. 
Ljumskbråcket är oförändrat för den som undrar, dock kan jag lägga till en ny krämpa sedan sist. Har nämligen börjat få brutala och skoningslösa muskelkramper i vaderna nattetid. Hemskt. Jag trycker i mig magnesium för att motverka, utan resultat so far.. Strunt samma, det är värt det! :)

Vadkramp är hur som helst inte den  enda orsaken till sömnbrist för mig på sistone, jag har nämligen börjat bli en riktig gravidnörd eller vad jag nu ska kalla det.Kan ligga vaken i timtal för att förkovra mig i diverse barnvagnsdemos på youtube, läsa om olika skötväskor. Läsa andras gravidhistorier och jag vet inte allt. Det är nästan så att man skäms, fast bara nästan. Njuter ju även i fulla drag av denna okända nya värld. 
En kommentar publicerat i Vardags äventyr
Taggar: babylove, barnvagnar, gravid, kärlek, ljumskbråck, lycka, nörd, skötväskor, sömnbrist, vvadkramp
#1 - - Emelie:

Va fint och läsa om hur du har det som gravid! :-)