Glad Lucia och Glad Felicia!

Jag gick in i en butik härom dagen. Och eftersom det är i julklapps tider och jag inte var där för att handla åt mig själv så, nej, jag kan inte avslöja vart jag var. Ingen ide att fråga. Men jag har tydligen varit där förr i alla fall. Jag bad nämligen närmaste arbetsmyra om hjälp att hitta önskad vara i vanlig ordning. det intressanta var då att tydligen så måsste jag ha bett denne samma myra om hjälp förr för han kännde igen mig och undrade om inte jag hade sämre syn förr? 
Vilket jag enligt mig inte alls haft. Tvärtom så hade jag ju perfekt syn förr men sedan jag fått nedsatt syn så har den förblivit som den bleev och är. 
Men det gjorde mig ändå glad på något vis för han sa det att jaha, du verka som om du ser mycket bättre nu än vad du gjorde förut då du var här för länge sen..
Enda slutsatsen jag kan komma på att dra från detta är väl det att jjag blivit mycket bättre på att använda den syn jag har kvar och att även kompensera så gott det går med andra sinnen.

Konklusion mina bröder och systrar, vänner och annat löst folk: Det Blir Bättre!

Glad lucia på er, som jag för övrigt fått för mig även hon var blind eller något i den stilen? Vad det nu ska betyda vet jag ej, klockan är mycke, jag har nu skrivit ett stycke men luciaaaan va trasig och tian va knaaasig - eller hur den nu gick..


#1 - - Faster:

Jag tror Lucia gav bort sina ögon till någon - typ en stalker.... rätta mig om jag har fel! ;)

Svar: D kan du nog ha rätt i.. Creepy..
Fille

#2 - - Anonym:

http://www.youtube.com/watch?v=sAYuOc7_TKg