Liten summering

Okej, sedan sist så har en del hunnits med. Dock inte så många löprundor faktiskt. Dagen efter fot tatueringen så gick jag, när jag ändå var i farten liksom, och tatuerade hela yttersidan av ena låret. Och den upplevelsen gick inte ens att jämföra med den förra, här somnade jag i vanlig ordning tack och lov. Den har läkt fint men lustigt nog har den på foten fortfarande kvar sårskorpa än idag, vilket bekräftar min tidigare teori om att den sattes obarmhärtigt djupt. Nåväl, allt går över - kanske.

Jag har även hunnit med en fantastiskt rolig vecka i Turkiet det var jag och en av mina systrar plus massa pensionärer. Med andra ord så smälte vi in som smöret i stekpannan.Eller nåt.. Det var jätte trevligt hur som helst, har lärt mig massor och sett masor, har fått en helt ny bild av det fantastiska landet och kommer spikat att återvända, troligtvis till turkarnas förtret dock. Jag prutade som om det inte fanns en morgondag. Det är ju trots allt en av mina favvo sysselsättningar :) Jag vann varje gång men typ varannan gång med hot om strypning, såklart med glimten i ögat, dom gillade det GENTLIGEN. Hehe..

Efter att ha kommit hem till Svedala igen så genomförde jag och en av kussarna årets första lopp, underbar känsla trots att jag blivit sjukt långsam sedan förra året och hon faktiskt sjukt snabb. Jag skyller på att jag av okänd anledning blivit någon storlek större de typ senaste två månaderna och är inte van att kånka runt på vikten..eller nåt..
Roligt var att jag i anmälningsformuläret fyllt i att jag sprang för LHON eye society och när jag korsade mållinjen så ropade dom faktiskt upp mitt namn samt att jag tydligen sprang för LION eye society, kan jag väl göra i och för sig får väl bara hoppas att dom står för något bra..

Godnatt.