Skit Skit Skit

Okej, nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag, vilket givetvis inte är så bra för min karriär som bloggerska. Men grejen är den att det har inte känts helt rätt och inte heller helt lätt.
Enligt Fille heter den ju, och då börde den ju också vara det, men jag har inte riktigt varit Fille på ett par dagar. Det är fortfarande Melaine vid tangenterna. Jag ville inte sprida hennes negativitet och svärta ner era liv med det. Men nu väller det över, so here we go..

Hur som helst är väl hon en del, om än lite, män likväl en del av mitt liv hon med. Gud jag låter ju någoy tschizofren gör jag.. kan inte hjälpas, som sagt, det väller över..

För tillfället är ALLT bara skit, och den som inbillar sig eller mig något annat har FEL.

Finns inte en grej som går bra för tillfället.

Nämligen så är vi mitt uppe i C-Uppsatts skrivandet nu, Ladylovelylocks crashade därav köpet av Barbie(min nya dator), gör hon sitt jobb då? nej! För den är FÖR ny och inte ett skit fungerar. Det är väl inte enbart hennes fel, skulle väl säkert fungera kanon om man inte hade jävlahelvetesruttenförbannadskit synskada. Sånt där brukar inte komma ur min mun och jag brukar inte tycka så, men hoppsan nu hände det. Anpassnings programmen  till den har ju nämligen inte hunnit utvecklas i samma takt, och jag tror jag har blivit någon form av försökskanin.. Det var ju inte riktigt det jag hade tänkt mig..
C-Uppsattsen blir lidande och jag likaså.

I övrigt har vi en stegräknartävling på jobbet där första pris är en weekend resa, vilket är toppen kul, kunde inte ha ett bättre jobb. Denna tävling har jag ju i princip redan vunnit kännde ju jag genast. Men givetvis är ju inget så lätt, började halta här om dagen och fick sjukt ont i hälsenan så det går knappt att gå.
Gick till doktorn och visade upp mina håriga och brutalt ovaxade ben (det ska åtgärdas imorgon), och fick veta att jag har en häseneinflamation och ska helst inte gå så mycket. Jättekul.

Hur som helst måste ju hunden ut så jag gav mig ut på en två timmars promenix med honom, fick fågelskit i pannan så klart, och upptäckte sedan att stegräknaren har varit i "springläge" och alltså räknat typ vart fjärde steg jag tagit. Toppen.

Observera att detta är en sencurerad version av dagens skörd av hemskheter.

Man kan säga att det känns svart..
#1 - - Emelie:

Usch och blä vad otur du har... men i nästa blogginlägg du skrivit verkar det som att det börjar ordna sig med din dator nu. Lycka till med uppsatsskrivandet! Vill läsa och lära av dig sen inför nästa termin då jag också ska börja skriva uppsatser. :) Stor kram!

#2 - - fille:

härligt Emelie, det får du absolut göra, och tackar! puss