Ett dygn tog det för mig att komma på det....

Ett dygn tog det för mig att komma på det. Sen igår eftermiddag har jag haft en för mig oförklarlig smärta eller snarare värk i benen. Har jag växtvärk även vid denna ålder? Eller var det någon form av febervärk? Fast jag har ju varken feber eller känner mig sjuk i övrigt så det håller ju inte.. Då måste det ju säkert vara någon form av inflamation, eller infektion? Tänk om det här är första symptomen på nästa super ovanliga sjukdom man ska dra på sig, och vad ska nu denna medföra?? Bäst att boka en läkartid! Men sen kom jag på det, jag tyckte ändå att det var en bekant känsla på något vis, och till slut gjorde jag kopplhngen mellan denna besynerliga men ack så bekanta känsla och att det var visst rätt stressigt igår när vi skulle hinna fram till resebyrån innan de skulle stänga. Så pass att jag faktiskt var tvungen att springa det sista kvarteret. Jag har alltså nåt slutsatsen att vad jag upplever är träningsvärk. Och uppenbarligen var det så länge sedan jag spännde en någon muskel att det tog mig cirka ett dygn att identifiera känslan, och observera att detta var kosekvensen av en spurt på sträckan av endast ett kvarter.. Jag kanske borde göra något åt det här..?

#1 - - Mats Fogelvik:

Du får planera ditt liv bättre så du inte behöver springa!

#2 - - fille:

troligt.. =) men en fin tanke!

#3 - - Skinkan:

HAHAHA! Det är nog dags att börja träna, ja!