Kontaktanonns

Skriv något om mig, skriv hur gott jag luktar, så kanske folk blir intresserade..

Detta är min morbrors ord som beskriver sig själv som en som fått för mycket av det goda så pass att han är så att säga överklok och tycker således att det är hemskt jobbigt att tvingas umgås med folk med "bristfälliga hjärnor" dagarna i ända, men så tillägger han lite tappert att ja, någon måste ju lysa upp gettot. Vilken han då gör menar han, som en stjälrna strålar han över alla de stackars människor som alltså fått för lite  av det goda och lever sina liv in the getto.. (det sista där sjöng han med en nyans av Elvis Presley i rösten..)

Denna strålande stjärna är alltså 47 år (eller..?), singel och har minsann inte vuxit upp i någon hyresrätt när han var liten. Det bör även nämnas att han är innehavare av en kristallkrona utan dess like som vid beröring ger ifrån sig ljudet av lyx och flärd (den får dock inte vidröras då man kan skada kristallerna!!).

Intresserad?
Blir du nyfiken?
Är detta någon för dig?
Eller snarare, är DU någon för honom?
Hör av dig..

Varför skriver jag nu detta? Out of the goodness of my heart? Nej, för att jag har blivit utlovad ett par snuskigt snygga Dolce & Gabbana handskar om jag hookar en (bra) dejt till honom. Så, hjälp mig hjälpa honom att hjälpa mig nu.

ps.han kan även cyckla på en enhjuling

Hederlig som jag är har jag nu även informerat morbrodern i fråga om att han nu finns på marknaden.
-Är det sant? Har du gjort det?
-Japp
-Jaha, nu börjar det hända grejer..vad skrev du då?
-Det får du läääsa..
-Men säg vad du skrev då! Skrev du om min romerska profil? Eller grekiska profil kanske det heter..? Nej, du skrev säkert någonting jätte taskigt att jag är typ en clown med stor röd näsa?!
#1 - - kusse:

ahahahahhahahahaha!!! nice xD