..Och häng upp jack jäveln också..

Fick höra här om dagen att av karaktärerna i Vänner så liknas jag tydligen vid Monica, ni vet, hon den där pedantiska psykotiska galningen som typ får utslag om alla inte använder underlägg till sina drycker? Den där bossiga makt junkien? Sån är tydligen jag (stackars mitt offer till roomie), vem upplyste mig om detta föresten? Osman, viktigt att nämna, har fått önskemål om att han  skulle namedroppas här, så..osman osman osman, hoppas det blir bra så. Det uppstod nämligen lite svartsjuka då jag så  noggrannt omnämnde min vännina Nazanin i ett tidigare inlägg. Osman. Så.

Hur som helst har jag funderat, eller nja inte bara jag kanske, jag har ju faktiskt fått det berättat för mig, att det kanske inte är helt åt pipsvängen ändå det där. För vid närmare eftertanke så är det inte bara öppna skåpsluckor och sneda bordstabletter som gör mig insane in the nutbrain.

Jackor.
Jackor är också en hang up, eller snarare jackor sominte hängs upp är en hang up. Vet inte om det är konstigt, andra normala icke-Monicor kansek tycker det är både klädsmt och rogivande med lite yttrplagg som ligger strödda varstans i lägenheten som lite dekoration sådär?

Jag tål det inte i alla fall, blir stressad och det kryper i hela kroppen, är det inte lika stor ansträngning att hänga den på kroken som att slänga den på soffan eller hänga den över en stol? Men jag VILL INTE visa min reaktion på detta, fast svettpärlorna kanske skvallrar..

Vill inte uppfattas som den tjatkärring som försöker ta sig ut ur mig. Vilket leder till att jag går och hänger upp den själv, och hänger upp den igen , och igen, och igen, och igen.. Tydligen har mina gäster upptäckt detta beteende mönster som jag har och går nu demonstrativt och hänger upp jackorna själva samtidigt som de kiungör att
-Jag hänger upp min jaaacka nuuuu..
-Okej..tack.

Mina nerver har stillats och mina gäster dar drillats.
#1 - - ricky banana:

BLOGGA MER!!!!!! :-P

#2 - - fille:

will do! =)

#3 - - Jajja:

Haha! Du sitter i sovrummet just i denna stund och pratar i telefon och MIN jacka ligger SLÄNGD på puffen! VAD SKA DU GÖRA! hi hihi ;)

#4 - - fille:

jag levde i ovisshet om det..